Fantazje erotyczne i inne marzenia


Zawsze marzyło mi się założenie bloga i oto tutaj jesteśmy z Izą :)

Uważam, że marzenia są ważne w życiu. Stawiamy sobie pewne cele, do których chcemy dążyć. Spełnianie marzeń sprawia, że jesteśmy szczęśliwi.  O szczęściu pisałyśmy z Izą ostatnio.
Sądzę, że wiele marzeń jesteśmy w stanie spełnić, ale nam się nie chce. „Nie uda się”, „To nie ma sensu”, „Nie mam czasu”. To najgłupsze wymówki świata. Oczywiście każdy ma takie pragnienia, które tylko pozostaną w sferze marzeń. Są całkiem nierealne, albo jesteśmy mocno ograniczeni czymś, co nie jest od nas zależne. Moim zdaniem nie istnieją takie bariery jak brak pieniędzy lub czasu. Takie marzenia wymagają po prostu więcej pracy.
Często narzekamy, że marzenia się nie spełniają, a nie robimy nic w tym kierunku, żeby je spełnić. Nic nie dzieje się samo. Jak spełniłam swoje dwa największe marzenia, to za każdym razem byłam w szoku, że może to dać tyle szczęścia. Także warto spełniać marzenia. Polecam, Karolina Zarzycka.
Swoją drogą są też chyba takie marzenia, które uszczęśliwiają tylko tym, że są. Chociaż lepsza nazwa to fantazje. I niekoniecznie chodzi mi o te erotyczne :D
Podsumowując, spełniajcie marzenia, ale nie zakładajcie więcej blogów, bo będziecie tworzyć nam konkurencję :D /Karolina


Marzenia. Ma je większość z nas. I te większe, i te mniejsze, całkiem realne i nierzeczywiste. Ostatnio wspominałam, że jedynym moim marzeniem po ciężkim dniu jest sen. Udaje mi się je spełnić codziennie, ale zawsze moment, w którym kładę się do łóżka jest nad wyraz miły. Taka mała rzecz, a cieszy. Moje plany odnośnie spełniania marzeń przybierają kształt sinusoidy. Czasem mam wrażenie, że świat stoi przede mną otworem i wystarczy, że wyciągnę rękę, zrobię kilka kroków i upragniony cel będzie mój. Innym razem czuję, że pod nogami mam kłody, że przecież mi, takiej zwykłej Izabeli, nie może udać się nic fajnego. I myślę, że to normalne. Ważne jest, żeby nawet w tych gorszych momentach nie rezygnować z marzeń. Spełniając te mniejsze, widząc efekty naszych starań, łatwej będzie nam się zabrać za coś bardziej skomplikowanego. Miejmy marzenia, nawet jeśli wiemy, że niektóre z nich są nieosiągalne w danym momencie. Nasze życie bez marzeń stałoby się znacznie uboższe. /Iza
Komentarze
  • Blogger Skomentuj używając Bloggera
  • Facebook Skomentuj używając Facebook

1 komentarz :